בלוג

שלושה בכמוסה אחת

ויטמינס 4 אול - חנות ויטמינים ותוספי תזונה

ויטמין C, ויטמין D והמינרל אבץ הם ללא ספק הכוכבים של העונה הנוכחית.
אם גם אתם נוטלים אותם וודאי תשמחו לדעת שבמקום לקחת כל אחד מהם בנפרד- עם סופהרב הדאגה להגנה

הטבעית מעולם לא הייתה נוחה ופשוטה יותר- והכל בכמוסה מהפכנית אחת בלבד.

ויטמין C ויטמין D ואבץ- שלושה בכמוסה אחת

זו הייתה שנה מטלטלת עבור כולנו ועל אף שמתחילים לראות את האור בקצה המנהרה, מה שבטוח זה שהשנה כולנו הבנו שהבריאות מתחילה מבפנים וחשוב לתגבר את הלוחמת הטבעית שלנו בכל תקופות החיים.
גם כאשר אתגרי התקופה ייעלמו אט אט מהנוף, מערכת החיסון שלנו תמשיך להתמודד באופן יומיומי עם אתגרים נוספים, במיוחד בזמן המעבר לעונה הקרה שמביא איתו מתח מוגבר.
באופן טבעי אנחנו נוטים להיות חולים לעיתים קרובות יותר בחודשי החורף, כאשר בתקופה זו גם פעילות השפעת מגיעה לשיאה בין החודשים דצמבר לפברואר. אז איך מתמודדים?

דבר ראשון שומרים על היגיינה וריחוק חברתי.
מעבר לכך, ועל אף שמערכת החיסון שלנו מתוחכמת למדי, לא יזיק לתת לה דחיפה נוספת באמצעות כמה ויטמינים ומינרלים שנחקרו ונמצאו כתורמים לה.

הנה שלושת הרכיבים שכדאי לאמץ במיוחד עכשיו לחורף בריא:

ויטמין C:

ויטמין C ידוע כמסייע לתפקוד הגוף בכלל ולמערכת החיסון בפרט. לוויטמין C השפעה אנטי ויראלית ואנטי בקטריאלית.
ניתן לצרוך אותו באמצעות צריכת ירקות ופירות העשירים בו (כמו ברוקולי, פירות הדר, פלפל אדום, בטטה ותותים) או בצורה של תוספי תזונה. בצורה זו ניתן לשלוט באופן מדויק בכמות הוויטמין הנכנס לגוף, לשמור על הרמה המאוזנת שלו לאורך כל השנה ולהגדיל את היעילות והספיגה שלו.

 

ויטמין D:

ויטמין D זוכה ליחסי ציבור רבים בתקופה האחרונה, זאת לאור מחקרים רבים ומסמך המלצה שיצא מטעם משרד הבריאות בחודש אוקטובר האחרון,
בו נקבע כי ויטמין D חיוני לחיזוק מערכת החיסון וכי בתצפיות אפידמיולוגיות חסר בוויטמין D נקשר להשפעה שלילית על הדבקות ותחלואה בזיהומים בדרכי הנשימה.
לפיכך, יצא משרד הבריאות בהמלצה על נטילה של ויטמין D באופן יומיומי בתקופה הזו:

800 – 1000 יחב”ל ויטמין D לאנשים במשקל תקין ונטילה של 2000 יחב”ל ויטמין D לאנשים במשקל עודף. המלצה זו, מתחדדת עוד יותר על רקע צמצום החשיפה לשמש בתקופה האחרונה ובפרט בחורף.

 

אבץ:

האבץ נחשב למינרל המעורב במגוון תהליכים ביולוגים המתרחשים בגוף האדם, וחשוב להפעלה של אנזימים רבים, החשובים לתפקוד תקין של מערכות הגוף השונות.
צריכה לא מספקת של מינרל זה, שנמצא במזונות כדוגמת בשר, קטניות ואגוזים, עלולה לפגוע בתפקוד התקין של מערכת החיסון, ולהתבטא בין השאר בעמידות חלשה של הגוף מול נגיפים.
מחקרים הוכיחו, שתוספת שלו עשויה לתרום להתאוששות מהירה יותר ממחלות, במיוחד בקרב אנשים מבוגרים.

 

הגנה משולשת

כמו שהזכרנו בהתחלה, לעיתים, לקחת כל אחד מהתוספים בנפרד, זו משימה כמעט בלתי אפשרית. מדובר במשימה מעייפת שגוזלת זמן ומקום על המדפים בארונות.
הפתרון לכך מגיע מחברת ,SUPHERB יצרנית תוספי הבריאות הגדולה בישראל, שמשיקה תוסף תזונה המשלב את שלושת הרכיבים: ויטמיני C ו־ D ואבץ בכמוסה אחת בלבד.
התוסף מיועד לחיזוק ותמיכה בהגנה הטבעית של הגוף, ומגיע במינונים יומיים אופטימליים של ויטמיני C ו־ D ואבץ, במרכזם ויטמין D במינון של 1000 יחב”ל.
בנוסף, המוצר כשר בהשגחת בד”ץ העדה החרדית, ומותאם לנטילה לטווח ארוך.

 

 

*המידע המצורף הינו בגדר המלצה בלבד, ואינו מהווה התוויה.המוצרים הנמכרים באתר הם אינם תרופה, ואינם מיועדים לרפא, לטפל או למנוע מחלה כלשהי, לחזק את הגוף או את מערכותיו.
האמור באתר אינו מהווה הצהרה בדבר יעילותם של המוצרים או תכונותיהם.
בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל ולפעול על פי הנחיותיו. אנשים החולים במחלות כרוניות, רגישים והנוטלים תרופות מרשם- יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.
*אנשים הסובלים מרגישויות/ נוטלים תרופות או צריכים מידע בנושא כשרויות, יש לברר את המידע מראש עם היבואן/ יצרן.

 

2 thoughts on “שלושה בכמוסה אחת

  1. אילה הגיב:

    מה המינון המומלץ לחולי קורונה?

    1. רונית קודסי הגיב:

      אילה שלום, אנו אתר מכירות. יש לפנות לרופא או המופל לקבלת יעוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *